Premiere Pro

نرم افزار اصلی ویرایش ویدئو برای فیلم ، تلویزیون و وب است. ابزارهای خلاقانه ، ادغام با برنامه ها و سرویس های دیگر و قدرت Adobe Sensei به شما کمک می کند فیلم هایی را در فیلم ها و فیلم های صیقلی تهیه کنید. و با برنامه Premiere Rush می توانید از هر دستگاهی پروژه های جدید ایجاد و ویرایش کنید.

 


 

فیلم ها را با ویرایشگر استاندارد صنعت فیلم ویرایش کنید.
با نحوه ویرایش فیلم خام در هر قالب ویدیویی با Adobe Premiere Pro آشنا شوید. از ایجاد شات تا تیتراژ پایانی - و هر دو شلیک و برش در طول مسیر - به راحتی تکنیک های ویرایش را برای دستیابی به چشم انداز کارگردان اعمال کنید.

ویرایشگر و تدوین فیلم

 

 از کلیپ های ویدیویی گرفته تا فیلم های با کیفیت بالا در یک پلت فرم.

فیلم ها را براساس درجه رنگ ویرایش کنید ، صدا را تنظیم کنید ، و گرافیک و جلوه های ویژه را از سایر برنامه های Adobe وارد کنید. خواه یک ویرایشگر فیلم حرفه ای باشید یا آماتور ، با بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو کارهای بیشتری انجام دهید.

ویرایشگر و تدوین فیلم

فیلم را از هر قالب پرونده یا فایلی وارد کنید.

به راحتی فایل های ویدئویی را به پروژه خود بکشید و رها کنید. خواه بر روی DSLR ، GoPro یا iPhone - یا گوشی هوشمند دیگری فیلمبرداری کرده باشید - می توانید از فیلم ها و ویژگی های YouTube گرفته  تا هر نوع ویدیویی با نرم افزار ویرایش ویدئو Premiere Pro همه چیز را بسازید.

وارد کردن فیلم

تصاویر را با دقت کوتاه کنید.

برای تمدید یا کوتاه کردن کلیپ ها ، با استفاده از ابزار Trim ، در جدول زمانی خود ویرایش های بصری انجام دهید. حتی می توانید با استفاده از فرایند ویرایش ساده Premiere Pro یک توالی چند کاناله ایجاد و ویرایش کنید.

تصاویر دقیق با ابزارهای موجود در Premiere pro

جلوه های انیمیشن و ویدئو را اضافه کنید.

با استفاده از کنترل های جلوه حرکت و فریم های کلیدی ،   سیر تصاویر متحرک را برای انتقال و توالی عنوان ایجاد کنید. از الگوها استفاده کنید یا با استفاده از ابزار Type و Shape در پنل Essential Graphics قالب خود را ایجاد کنید.

جلوه های انیمیشن و ویدیویی

ویرایش صدا و جلوه های صوتی خود را مدیریت کنید.

صدا را ویرایش یا همگام سازی کنید ، جلوه های صوتی را اضافه کنید و در هنگام گفتگو با یک کلیک در پانل Essential Sound موسیقی یا محیط را به طور خودکار بارگیری کنید.

 با AfterEffects و Adobe Stock کارهای بیشتری انجام دهید.

برای ظرافت فیلم های خود از یکپارچه سازی منظم Premiere Pro با دسک تاپ Mac یا Windows و سایر برنامه های Adobe استفاده کنید.

استفاده از دیگر محصولات همیار تدوین فیلم Adobe

فیلم مورد نیاز خود را پیدا کنید.

در حالی که با پنل Creative Cloud Libraries کار می کنید به کتابخانه Adobe Stock دسترسی پیدا کنید. برای درخشش برش نهایی خود ، عکسهای موجود در Stock و فیلم های دقیق را مشخص کنید.

 

 

جلوه های تصویری هالیوود را اضافه کنید.

جلوه های تصویری آماده هالیوود را به برش تخمینی و ناهموار خود بدهید. به راحتی ترکیبات را از After Effects وارد کنید. هر تغییری که در یک برنامه ایجاد کنید ، بلافاصله در برنامه دیگر منعکس می شود و نیازی به ارائه رندر متوسط نیست.

قسمت ها و تکه های  پس از تولید خود را یک دست و صاف نمایید.

با استفاده از آموزشهای کاربر پسند ، گردش کار عالی را به دست آورید تا از نرم افزار ویدیوی برتر صنعت بیشترین بهره را ببرید. مهارت های خود را بدون توجه به سطح تجربه فعلی خود افزایش دهید.

افزایش مهارتها

پنج اصل تدوین فیلم را بیاموزید.

ببینید که چقدر آسان است، وارد کردن فیلم های خود ، ایجاد توالی ، افزودن عنوان ، تنظیم سطح صدا و خروجی گرفتن از فیلم را. 

 

رنگ ها را تنظیم کرده و توازن یا همان تعادل رنگ سفید را نگه دارید 

برای ایجاد تنظیمات رنگ در ویدیوی حرفه ای خود ، از پنل Lumetri Color ، منتخب فیلمبردار استفاده کنید. به تنظیم  تعادل رنگ سفید ، اصلاح رنگ ، درجه بندی رنگ و موارد دیگر مسلط شوید.

طرحی را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

 


 در مسیر خلاقیت خود باقی بمانید.

ابزارهای خودکار با استفاده از Adobe Sensei در وقت صرفه جویی می کنند تا بتوانید روی داستان خود تمرکز کنید و گردش کار یکپارچه به شما امکان می دهد بدون اینکه از جدول زمانی خود خارج شوید کارهای خود را پرداخت کنید.

 

 



تاريخ : دو شنبه 19 آبان 1399برچسب:, | 17:51 | نويسنده : نشان دار بی نشان |

Adobe Premiere Pro

 

 



تاريخ : شنبه 19 مهر 1399برچسب:, | 16:0 | نويسنده : نشان دار بی نشان |
صفحه قبل 1 صفحه بعد